Kako prikazati dodatne povezave (sitelinks) do spletnih mest pod besedilom oglasa
Podaljški povezav do spletnih mest oglasov prikazujejo povezave do določenih strani na vaši spletni strani, pod besedilom vaših oglasov in pomagajo strankam priti na točno željeno spletno stran z enim samim klikom. Povezave do spletnih mest pojavljajo v oglasih na vrhu in na dnu Googlovih rezultatov iskanja.
Zakaj uporabiti povezavave do spletnih mest
Prikaže bližnjice: Neposredna povezava na vašo spletno stran.
Prilagodljivost: Lahko dodate povezave do spletnih mest v oglaševalske akcije ali skupine oglasov, odvisno od tega, kateri oglasi jih želite prikazati z.
Podrobno poročanje: Oglejte si, kako je prišlo do veliko klikov na vaš oglas oz. spletno stran, ko so ser pojavile povezave do spletnih mest. Po raziskavah se konverzije povečajo do 27%.
Prilagojene povezave do spletnih mest za mobilne naprave: Ustvarite optimizirane povezave do spletnih mest za prikaz posebej na mobilnih napravah.
Kakšen je strošek povezave na spletna mesta
Stroški klika na povezavi stanejo popolnoma isto, kot klik na sam oglas. Z drugimi besedami Google zaračuna enak znesek za klik na katerokoli povezavo v vašem oglasu. Neglede na slednje pa vam bo Google zaračunal največ dva klika na oglas in ne več.
Urejanje pričnete na tej povezavi.
Celoten članek skupaj z navodili za dodajanje povezav in urejanje najdete na tej povezavi.
Google Adwords: Lokacija
Ta podaljšek povezav je zelo pomemen saj oglasu doda telefonsko številko, fizični naslov in poti (GPS) na mobilnih napravah. Podalješk povezave se prav tako poveže z Googlovo storitvijo Google My Business in Google Plus. Po raziskavah se konverzije povečajo do 22%.
Google Adwords: Klic
Kaj lažega, kot da vas vaša stranka tahko lahko pokliče. Telefonska številka na pravem mestu je po mnenju večine analitikov 5x do 10x uspešnejša, kot v primerih kadar jo ne najdemo takoj, jo iščemo ali je celo ne najdemo. Po analitičnih podatkih lahko konverzije povečamo do 19%.
Video v angleščini, ki na preprost način razloži kaj so podaljški povezav.
[…] Googlovi oglasi so kratki in so sestavljeni iz ene vrstice naslova in dveh vrstic vsebine, ter spletnim naslovom (www.vašadomena.karkoli). Ker pa Google neprestano nadgrajuje svoje storitve, lahko te oglase razširite z dodatnimi povezavami, kot so: hitre povezave, lokacija, telefonska številka… […]